Известие

Collapse
No announcement yet.

145 - Строшен стоп - Смяна ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 145 - Строшен стоп - Смяна ?

    Привет, колеги! Единия ми стоп който е на багажника ( Вътрешен) се разпадна и се крепи само на кабелите... Поръчах си нов, но незнам как става смяната му, а не ми се дават излишни парички за сервизи. Така, че моля някой компетентен да ми обясни като на малумник как да го сменя сам. Мисля, че ще се справя, стига да знам "степ бай степ" процедурата. Ще се опитам да направя и някоя снимка да видите по-точно как се е счупил ако не ми разбирате описанието... Благодаря предварително!
    Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
    Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
    Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

  • #2
    като за начало ти трябва кръстата отверка,гедор или ключе 10 и малко (спокойствие). Болтовете за стопа са 2 бр. но за да развиеш вътрешният трябва да свалиш пластмасовият капак на багажника (който е с болчета и винчета захванат) а външният е точно до ръба на капака (от горе има една елипсовидно гумено капаче).
    пп. Не стягай много полтовете на стопа щото може да се спукат.
    Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
    ех.. Малкото КуВе
    sigpic

    Comment


    • #3
      Да Васко е абсолютно прав. По-пипкавата работа е свалянето на пласмасовата кора, защото освен тея болтове кората се държи на скоби, които са доста чупливи. Аз лично изпочупих почти всички.
      П.П. Незнам защо си купил нов стоп, като стария лесно се лепи с едно хубаво лепило.
      Alfa Romeo 145 1.6 BOXER
      sigpic
      http://vbox7.com/play:884c5234
      http://www.youtube.com/watch?v=utCgI...layer_embedded

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от DSlavev Покажи съобщение
        Да Васко е абсолютно прав. По-пипкавата работа е свалянето на пласмасовата кора, защото освен тея болтове кората се държи на скоби, които са доста чупливи. Аз лично изпочупих почти всички.
        П.П. Незнам защо си купил нов стоп, като стария лесно се лепи с едно хубаво лепило.
        За кората вече съм я свалял и мисля, че няма да е проблем. Купих нов стоп, не по мое желание, а баща ми много избърза и прецени, че трябва е нов... а идеята за лепилото не съм се сетил въобще... Мерси за отговорите, утре като го оправя ще драсна да кажа резултата.
        Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
        Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
        Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от RahzeL Покажи съобщение
          За кората вече съм я свалял и мисля, че няма да е проблем. Купих нов стоп, не по мое желание, а баща ми много избърза и прецени, че трябва е нов... а идеята за лепилото не съм се сетил въобще... Мерси за отговорите, утре като го оправя ще драсна да кажа резултата.
          Тия стопове редовно се чупят от болтовете. Ти за всеки случай си пази стария, с болтчетата, ако новия не ти хареса като пристигне, да си залепиш твоя. Щото новия ако е някой тайвански, кой знае в какъв цвят ще са го докарали и дали ще пасне на мястото си, пък не се знае и колко ще укрета. Моите и двата са залепени с поксипол и с ОК, но има и други варианти за лепила, включително колегите са споделяли за силиконови.
          И като ти се е счупил единия, да не съм лош пророк, ама ако увисне скоро и другия не се изненадвай много
          Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
          Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

          Comment


          • #6
            Аз моя бях го лепил с попсипол и пластмаса(болчетата),ама все се отлепяше.Накрая го обиколих с полиеританов черен силикон и стана доста здраво и евтино.
            Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
            Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Xtrime7 Покажи съобщение
              Аз моя бях го лепил с попсипол и пластмаса(болчетата),ама все се отлепяше.Накрая го обиколих с полиеританов черен силикон и стана доста здраво и евтино.
              Същия номер го приложих и аз, след като се изредиха и двата стопа, въпреки лепенето...

              AR 145 QV '97

              Comment


              • #8
                тцтцтцтцтц моя го лепих преди 2 седмици днес гледам пак се е отлепил явно ще пробвам с полиеританов черен силикон
                Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
                ех.. Малкото КуВе
                sigpic

                Comment


                • #9
                  И аз като колегите след доста неуспешни опити заложих на черният силикон на вюрт и си заспа на мястото (просто и ефтино)

                  Comment


                  • #10
                    Значи новия стоп неска го взех на "Марели" и е 1:1 с счупения. Просто нямах време неска да го сменя.
                    Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
                    Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
                    Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Васил Петров Покажи съобщение
                      тцтцтцтцтц моя го лепих преди 2 седмици днес гледам пак се е отлепил явно ще пробвам с полиеританов черен силикон
                      дам и навръщане от феста липсваше на мястото си
                      Alfa Romeo 145 1.4 16vEX
                      Alfa Romeo 156 V6quadrifoglio EX

                      Comment


                      • #12
                        Смених го най-накрая тоя стоп и за сега всичко е чук !
                        Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
                        Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
                        Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

                        Comment

                        Working...
                        X